یک مجموعه از اسکای نت های mini-skynet-sat4u V 8.0 و SkyNet-SAT4U می باشد که بصورت مرکب در اختیارتان قرار گرفته که با اجرای برنامه Communicative Complex SkyNet-SAT4U شما قادر خواهید بود به دلخواه نوع اسکای نت های مذکور را انتخاب و اجرا نمائید . تمامی تنظیمات بصورت پیشفرض تست شده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد . اما تغییرات عمده و اساسی که در این نسخه اعمال گردیده است بقرار ذیل می باشد .
1- تغییر فایل skynet.ini به skynet.dll و regex.txt به regex.bin و rules.txt به macs.dat
2- آسان نمودن دسترسی ها با استفاده از منوی تولزبار جدید
3- استفاده از نسخه های mini-skynet-sat4u و SkyNet-SAT4U بطور همزمان در یک پوشه و استفاده مشترک فایلهای ذکر شده در شماره 1
4- افزودن برنامه های PASS OFFLINE FINDER و RARPassOffline به ابزار برنامه جهت یافتن پسورد فایلهای دانلود شده از دانلود آفلاین .
لازم بذکر است که دوستان بایستی همه روزه پسورد های جدید را در فایل passwords.txt آبدیت نمایند .تا برنامه ها به راحتی فایلهای پسورد گذاری شده را باز نمایند .
5- آبدیت فایلهای regex و افزودن چند منوی جدید و کارا
6- افزودن گزینه IP+MAC در قسمت regex&rules که شامل مک و آی پی گروههای دانلود آفلاین می باشد .
7- افزودن چند streamreader به قسمت streamreader page برای کارت های DVB
8- تغییر در قسمت skynet.dll و بهینه سازی آن
9- تغییر هدر برنامه اسکای نت مینی
10- و چندین تغییر دیگر
دوستان دقت نمایند که این برنامه شامل دو اسکای نت می باشد که با توجه به سلیقه خود و همچنین کارکرد بهتر کارت DVB و سازگاری آن ، اسکای نت مورد نظر خود را انتخاب نمایید . لازم به یاد آوریست که نوع انتخاب اسکای نت با توجه به سیستم و کارت آنها به مراتب تاثیر زیادی در دریافت بهتر و سالمتر فایلها داره . این رو هم بدونید که دنبال این نباشید که از اسکای نت بدون دی سی استفاده کنید . دنبال اسکای نتی باشید که فایلهای سالم برایتان دریافت نماید . زیرا وجود دیسکانکتی در یک اسکای نت شاید دلایل زیادی داشته باشد حتی امکان داره هنوز فایلی تو اسکای نت وارد نشده ولی اسکای نت شما دی سی رو نشون میده علت اصلی اونم تغییر و یا قطع موقت مسیر دریافت می باشد برای مثال :
ts: discontinuity (pid = 3013, cc = 15, must be 13 (
در پید 3013 مقدار سی سی بایستی 13باشه و بدلیل اینکه 15 شد 2 عدد دی سی انداخت .
پس شما سعی کنید ابتدا بهترین فایل ریجکس رو انتخاب کنید . برای نمونه ، دوستانی که قصد دانلود های حجیم شبانه رو دارند حتما از گزینه Regex -Rules OFFLINE استفاده نمایند . سپس با انتخاب فایلهای مورد نظر و همچنین انتخاب اسکای نت سازگار با سیستم و کارت خود دانلود آفلاین رو آغاز کنید .
در مورد ویروسی شدن برنامه من چند آنتی ویروس اوریجینال رو سیستمم نصب کردم و مشکلی در هنگام نصب وجود نداشت . اما دوستانی که میگویند بعد از دو الی سه روز برنامه ویروسی میشه باید بگم که احتمالاً سیستم شما آغشته به ویروس هستش که بعد از اجرای برنامه این فایل ویروسی میشه و آنتی ویروس ها اونارو ویروس شناخته و به قسمت قرنطینه میفرستند . کافیه که شما به قسمت Quarantine آنتی ویروس خود بروید و اون فایلهایی که برداشته رو restore کنید .
در ضمن با زدن کلید F1 در صفحه اول برنامه شما لیست Hot key این صفحه را میبینید که میتونید به راحتی با فشار تنها یک کلید از این کلید های فوری هدف مورد نظرتونو انجام بدید .
برای دانلود کلیک کنید
پسورد : www.dvb4dvb1.blogfa.com